اخبار

کلینیک بیمارستان معتضدی با حضور معاون امور بانوان ریاست جمهور، استاندار کرمانشاه و ریاست و مدیران دانشگاه کلنگ زنی شد

کلینیک بیمارستان معتضدی با حضور معاون امور بانوان ریاست جمهور، استاندار کرمانشاه و ریاست و مدیران دانشگاه کلنگ زنی شد

عملیات احداث این کلینیک در مرکز آموزشی درمانی معتضدی در روز پنجشنبه مورخه 19/6/94 باحضور خانم ملاوردی معاون ریاست محترم جمهور در امور بانوان با اعتباری بالغ بر 9میلیارد و 700میلیون تومان با زیربنای 2100متر مربع رسما آغاز شد.

ریاست دانشگاه در مراسم کلنگ زنی این پروژه با اشاره به تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران استان و همکاران دانشگاهی برای محرومیت زدایی از بخش بهداشت و درمان در استان احداث این کلینیک را بخشی دیگر از طرح تحول سلامت دانست و گفت: مناطق جنوبی شهر کرمانشاه با حجم بالایی از شهروندان از امکانات کمتری به نسبت سایر مناطق برخوردار است و با بیان اینکه در جنوب شهر کرمانشاه کلینیکی غیر از کلینیک پارکینگ نداریم، وجود این مرکز را جزء ضرورت‌ها برشمرد.و به همین سبب ارایه خدمت به این بخش از کلانشهر کرمانشاه برای دانشگاه  اولویت ویژه ای دارد.

حسین کریم در مراسم کلنگ‌زنی بلوک زایمانی و کلینیک ویژه تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان معتضدی کرمانشاه، این بیمارستان را از فعال‌ترین بیمارستان‌های کرمانشاه عنوان کرد.

وی اتاق عمل بیمارستان معتضدی را یکی از پروژه‌هایی عنوان کرد که طی دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به اجرای هتلینگ این بیمارستان اشاره کرد و متذکر شد: این بخش می‌تواند در سایر بیمارستان‌ها مورد الگوبرداری قرار بگیرد.

کریم بخش‌های بیمارستان معتضدی را قدیمی بیان کرد و گفت: با تلاش مدیریت و کارکنان این بیمارستان بخش‌ها به وضعیت مطلوبی رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مساحت کلینیک را 2 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: 40 متخصص در آن مشغول ارائه خدمت به مردم خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال افتتاح آن انجام می‌شود، گفت: پیمانکار آن مشخص و تاییدیه اوقاف نیز اخذ شده است.

 

2206
2206
2206
2206
2206
2206
2206
2206
2206 

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۲:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید