اخبار

تودیع و معارفه ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی

تودیع و معارفه ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی
مراسم تودیع و معارفه ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی در روز پنج شنبه مورخ 14 مرداد 1395 برگزار شد .

مراسم تودیع و معارفه ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی با حضور مدیریت محترم امور درمان دانشگاه آقای دکتر بید هندی و همچنین جمعی از اساتید و همکاران مرکز در روز پنج شنبه مورخ 14 مردادماه 1395 در سالن اجتماعات مرکز معتضدی برگزار شد . 

در ابتدا دکتر سعید کاظمی ضمن ابراز خرسندی از مدت حضور در این مرکز به تحولات صورت گرفته در زمان ریاست خود پرداختند و سپس آقای دکتر بید هندی مدیریت محترم درمان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه ( س ) و گرامیداشت یاد و خاطره واقف بیمارستان مرحوم معتضدی از این بیمارستان بعنوان مرکزی برای شروع زندگی که همواره در فرهنگ مردم کرمانشاه جایگاه داشته است یاد کرد ؛ وی با بیان اینکه یکی از شاخص های بحث طرح تحول نظام سلامت زایمان طبیعی است ابراز امیدواری کرد بیمارستان معتضدی بتواند با استفاده از پتانسیل های موجود در فرهنگ سازی زایمان طبیعی و همچنین توسعه IVF ، و فعال شدن اتاق عمل گامهای مؤثری درجهت پیشرفت بیمارستان بردارد.
مدیر درمان دانشگاه خانم دکتر علیزاده را فردی بسیار معتقد ، پرکار ، صبور،و اهل تعامل دانست و ایشان را به نیابت از طرف دکتر کریم بعنوان ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی معرفی کرد.
وی همچنین از دکتر سعید کاظمی بعنوان مدیری توانمند با کارنامه ای درخشان که پیشتر ریاست این مرکز را بعهده داشت با اهداء لوح تقدیر ازطرف ریاست دانشگاه تقدیر و تشکر کرد. 

در ادامه سرکار خانم دکتر علیزاده ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده دکتر کاظمی ، حمایت دانشگاه درجهت اصلاح پست های سازمانی و افزایش درآمد مرکز را خواستار شدند ؛ همچنین کمبود نیروی تخصصی و کمبود نقدینگی را مهمترین مشکلات بیمارستان ذکر کرده و توسعه اورژانس ، توسعه بخش های ICU ، NICU ، IVF  را با همکاری پرسنل این مرکز ازجمله اولویت های کاری خود برشمردند. 

در پایان هدایایی به رسم یادبود به دکتر کاظمی و دکتر علیزاده اهدا گردید . 

معارفه رییسمعارفه رییس

معارفه رییسمعارفه رییس

معارفه رییسمعارفه رییس

معارفه رییسمعارفه رییس

 

 

 

 

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید