رسیدگی به شکایات
وظایف و فعالیت های واحد رسیدگی به شکایات
-در معرض دید قرار دادن نحوه رسیدگی به شکایات،انتقادات،و پیشنهادات مراجعین
-دریافت شکایات تلفنی از خط تلفن مستقیم به شماره 37201665و بررسی آن
-دریافت شکایات کتبی از مراجعین و بررسی آن
-سطح بندی بررسی شکایات در خصوص نحوه و زمان بررسی شکایات واصله
-برگزاری جلسات مشترک با کمیته اخلاق بالینی و کمیته پایش سنجش کیفیت جهت بررسی پیشنهادات واصله و تحلیل آنها
-رسیدگی آنی،به صورت حضوری و بلافاصله در صحنه با پی گیری میدانی
-جمع آوری و تحلیل ریشه ای شکایات،انتقاد و پیشنهادات بیمار و خانواده بیماران و کارکنان مرکز
-بررسی کامل شکایات واصله اعم از کتبی و شفاهی و رسیدگی و ارائه بازخورد به متقاضی (تشکیل تیم عذر خواهی و جبران خسارات در صورت لزوم )