رسیدگی به شکایات

وظایف  و فعالیت های واحد رسیدگی به شکایات

-در معرض دید قرار دادن  نحوه رسیدگی به شکایات،انتقادات،و پیشنهادات مراجعین

-دریافت شکایات تلفنی از خط تلفن مستقیم به شماره  37201665و بررسی آن

-دریافت شکایات کتبی  از مراجعین و بررسی آن

-سطح بندی بررسی شکایات در خصوص نحوه و زمان بررسی شکایات واصله

-برگزاری جلسات مشترک با کمیته اخلاق بالینی و کمیته پایش سنجش کیفیت جهت بررسی پیشنهادات واصله و تحلیل آنها

-رسیدگی آنی،به صورت حضوری و بلافاصله در صحنه با پی گیری میدانی

-جمع آوری و تحلیل ریشه ای شکایات،انتقاد و پیشنهادات بیمار و خانواده بیماران و کارکنان مرکز

-بررسی کامل شکایات واصله اعم از کتبی و شفاهی و رسیدگی و  ارائه بازخورد به متقاضی (تشکیل تیم عذر خواهی و جبران خسارات در صورت لزوم )